2010-12-11

Idag vaknade jag 09.00. Är det inte konstigt att man vakna så tidigt när man får sova hur länge som helst? Eller nja inte riktigt hur länge som helst. Träffade Emily i stan idag kl.12.00. Gick och shoppade lite och åt mat. Hur mycket folk som helst i stan idag. Helt sjukt!! Sen skjusade hon hem mig, så snäll som hon är :). Direkt när jag kom hem så blev det ut igen. Jag och älskling åkte till a6 för att köpa dem sista julklapparna. Riktigt skönt, för nu är vi båda klara med det!

Här kommer lite bilder på bebiskläder jag köpte till lillen idag:

En randig mössa där det står älskling på som matcha till dem randiga byxorna i st.40 och en boddy där det står pytteliten på i st.40. Hur gullgt som helst!!! Man kan verkligen inte låta bli att köpa dem små söta kläderna. Jag berättade för försäljaren i butiken att det är inte försen i Maj jag ska ha. Men hon sa att jag kunde få byta kläderna ändå om dem är för små :P


Bebisgaderoben, ni ser ju att det är mycket plats kvar att fylla ;)

Här är en liten Bamse boddy jag köpte idag i st.56.
Jag tycker den passar både en kille och en tjej. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: ELIN W

Kläderna va jätte söta :)

2010-12-12 @ 17:53:47
Postat av: Sanna

Ja visst är dom :D !!

2010-12-12 @ 18:30:52
Postat av: Anna-Karin

Hej Sanna! Vilka söta kläder du köpt :-)Snart dags för RUL va??Spännande....ska ni ta reda på vad det blir? Ett tips är att inte köpa för små kläder..stl 50 brukar vara för de allra minsta (om de inte är födda för tidigt då)Alma var 49 lång och vägde 3055 g och hon hade stl 50.Nu är hon 59.5 och väger 6 kilo....tiden går så fort....snart är det maj :-)

2010-12-15 @ 11:14:06
Postat av: Sanna

Hej Anna-Karin! Va roligt att du läser min blogg :). På Onsdag är det dags för RUL, det blir som en bra julklapp för mig :). Man får inte ta reda på könet här i Jönköping. Det är så många som har gjort abort pga könet. Men om jag jätte gärna vill ta reda på könet så får jag betala och gå till en privat. Jag har faktisgt funderat en hel del på att göra det. Tog du reda på könet? Jo jag har kanske köpt lite små kläder hehe men man kan inte låta bli. Dem är ju sååå söta!!! Men som jag skrev i bloggen jag har pratat med säljaren och får byta om det inte passar :) Min pojkväns brors lilla hade ju st.50 men dem fick vika upp allt och jag själv va ju ganska liten när jag va liten haha. Men det är bara till att vänta och se :) Ja snart är det ju Maj ;)



Kram

2010-12-15 @ 11:35:56
Postat av: Anna-Karin

Ja jag läser din blogg :-)Vi tog inte reda på könet för det är samma här i Gbg att man får betala för det hos en privat. Tänkte att varför betala, det blir ju vad det blir ändå...men hade det varit gratis så hade jag allt kollat :-). Hörde att du fick göra KUB-testet(eller vad det nu heter :-S )gratis, det tycker jag att det borde vara överallt. Det fick jag betala 1500 för. Kostar inget för de över 35 här. Vad din mage växer, vilken fin kula du har fått :-).Du blir nog skitsnygg som gravid, jag såg bara fet ut :-( hihi. Ha det så bra! Kram

2010-12-15 @ 17:18:45
Postat av: Sanna

Okej, jo det är sant varför betala för att se könet? . . Men jag ska se om jag inte kan få veta könet på RUL i nästa vecka. Man kan ju alltid försöka. Jo Syrran sa det att du fick betala för att göra det. Dåligt tycker jag!! Min mage växer för fullt hehe känner mig lite tjock ibland bara. Du va fin som gravid AK :) Kram

2010-12-15 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0