2010-12-16

Just nu är klockan 11.44 och det är -2 grader ute och snön yr runt. Rätt skönt att sitta inne i varmen idag. Igår så låg älskling och lyssnade på min mage, han sa att han kunde höra när den sparkade och rörde sig i magen. Åh jag vill med kunna lyssna på min mage. Nu har älskling både kännt spark och hört den. När är det min tur? Jag försöker gå och känna på magen hela tiden om den sparka men inte har jag kännt något en. Men det kommer väl. Just nu längtar jag tills i morgon för då ska jag och älskling åka till Halmstad. Mamma fyller år på Lördag och änu har jag inte fått hennes födelsedagspresent som jag beställde den 26 November och dem sa att den skulle ta en vecka :/. Men dem har lovat mig att den ska komma i morgon, gör den inte det vet jag inte vad jag ta mig till !!! Det ska bli roligt att träffa lite vänner i helgen som man inte träffat på ett bra tag. Saknar er jätte mycket!! Nej nu ska jag ta och börja städa här fast det inte är stökigt haha Men pidantisk som jag är måste jag städa ändå.

Ha det bäst flodhäst!! :)


PS. I Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0