Julafton x4

Ja som ni säkert har märkt så har inte jag uppdaterat min blogg på jätte länge. Men nu försöker jag uppdatera allt jag har missat. Den 24 Dec så firade jag och Victor och (lillen) julafton först hos min farmor och farfar med släkten på den sidan. Sen senare samma dag åkte vi till min mormor och morfar och firade med släkten där och sov över. Det va verkligen super trevligt !!! och många fina julklappar fick jag med :) . Nästa dag: den 25 Dec så fyllde min storasyster Annicka 31år, hon fick ett jätte fint halsband utav mig där det är ingraverat hennes dotters namn (Olivia). Senare när jag och Victor hade firat henne så åkte vi hem till Jönköping för att fira enu en julafton fast hos Victors syster Jenny. Mycket trevligt :) . Nästa dag: den 26 Dec så va det äntligen våran sista julafton. Och den bestog av massa trevligt folk på Victors pappas sida. Ja som ni ser så har vi haft Julafton x4 ?! Vi får ju passa på nu i år, för nästa år vet vi inte hur det blir  . . . .

Här kommer lite bilder från alla ställerna:

     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0