Love it !

Igår va jag och Felicia på a6 och gick lite i affärer. Jag kan säga er att det går inte hålla fingrarna i styr från alla söta bebiskläder. Jag köpte ett par byxor med fot i storlek 44 :). Sen hittade jag jätte fina bamsekläder med. Men dem köpte jag aldrig, för ska ju shoppa bebiskläder med Emily i helgen. Måste ju spara mig lite!! Jag har fått jätte många bra bebis sidor. Skicka gärna fler till mig :). Nu har illamåendet gått över, skönt !! Och magen växer för vaje vecka som går. Jag smörjer in för fullt varje dag. Ska inte ha några fula bristningar!!! I morgon är det nobellmiddag på jobbet, undra om jag kommer i kläningen? hum måste gå och testa . . .


Byxorna jag köpte i st 44 och boddyn har jag köpt innan.


Oljan mot bristningar.


//Sanna

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja tänk på att jag kommer handla en del med:)

2010-12-09 @ 15:10:30
Postat av: Sanna

bara vi inte köper samma hehe

2010-12-09 @ 15:45:14
Postat av: Jonna

nej det får vi hoppas:)

2010-12-10 @ 15:44:29
URL: http://jontanbrandt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag lägger ju nästan upp allt jag köper, så du ser ju vad jag har köpt :P

2010-12-11 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0