Mammas födelsedag!

Ja i helgen har vi varit i Halmstad hos mina föräldrar. Mamma fyllde 49-år, ucsh hon börjar ju bli riktigt gammal nu. Men jag älskar henne lika mycket för det :D<3. Hon fick ett halsband utav mig där det va ingraverat jag älskar dig + polkagris hjärtan och av Victor fick hon fyra trisslotter men vann ingenting hehe otur. Hon bjöd på smörgåstårta och massa annat gott :). Sen drack dem lite vin med. Syrran och brorsan och Olivia va också där såklart :). Det va super trevligt !! Vi firade också att jag och Victor ska få en liten ihop :)<3<3

Pojke eller Flicka? Datum?
Så här tror vi:

Pappa --> Pojke 21 Maj
Mamma --> Flicka 29 Maj
Brorsan --> Pojke 20 Maj
Syrran --> Flicka 26 Maj
Victor --> Flicka 19 Maj
Olivia --> Flicka 23 Maj
Jag --> Flicka 25 Maj

Vad tror ni Flicka eller Pojke? Datum? Ultraljudet säger 22 Maj.

 
Smörgåstårtan                                                      Vin

 

Syrran, Olivia och mamma                                      Syrran och Olivia

Kommentarer
Postat av: Jonna "superhjälten"

Jag hoppas den 19 juni:P hahh nej men jag tror 24 maj sen spelar det ingen roll, hxn får leveranser ändå:)

2010-12-20 @ 08:24:02
Postat av: Anna-Karin

Din mamma är ju fortfarande så ung Sanna, tänk att hennes äldsta är 31 år. Spännande att se deras gissningar, ska man våga lite på din mamma denna gången ;-)??Jag var väl den första hon gissade fel på??Men jag tror faktiskt också på en flicka...känns liksom som om att du ska ha en tös, det skulle passa dig!!(spelar ju självklart ingen roll om det blir en liten pojk, lika roligt det)!Ha nu en bra jul och hälsa familjen :-)! Kram

2010-12-20 @ 10:28:50
Postat av: Sanna "Superhjälten"

haha fyller du år den 19 Juni eller ;). Nej det spelar ingen roll för mig heller om det blir en flicka eller pojke. Jag blir lika glad för det :). Men alltid kul med gissningar :P

2010-12-20 @ 10:53:54
Postat av: Sanna

Jo det förstås, syrran är ju 12 år äldre hehe. Men tiden går så snabbt!!. Jo jag hörde att hon gissade fel på dig, men hon sa att det va för hon hade inte sätt dig i verkligheten. Mig är hon jätte osäker på just nu, hon säger att det är för tidigt att se. Men vi tvingade henne att gissa ändå xD. Jo en flicka tror jag med hade passat mig. Men jag blir lika glad vilket jag en får :D. God Jul & Gott Nytt år på er :)

2010-12-20 @ 10:58:01
Postat av: Jonna "superhjälten"

aa precis sanna. Jaa precis men hoppas att den kommer ut överhuvudtaget!! :) HAHAH vill veta vad det är och det är nu så jag kan handla:P

2010-12-20 @ 12:09:17
Postat av: Carro

spännande... nu måste jag ju med gissa :P

Jag gissar på en pojk den 28 Maj:)



Kram Carro :)

2010-12-20 @ 13:20:03
Postat av: Emily

Jag tror också 28 maj en pojk =P

2010-12-20 @ 15:41:45
Postat av: Sanna

Jonna - Ja jag vill med ha ut h*n nu !!!!!!!!

Carro - Jag skriver upp alla gissningar :) Så roligt att du gissade !!

Emily - Men på jobbet trodde du ju en flicka ;) Nu får du allt bestämma dig.

2010-12-20 @ 17:05:56
Postat av: Michelle Sandblad

Jag vill också vara med och gissa :) jag gissar på en flicka den 17onde maj :)



Kram :)

2010-12-21 @ 16:45:41
Postat av: Sanna

Åhh vad roligt att du kollar in min blogg Michelle :). 17 Maj va det sagt från början, lite roligt att du gissade på det :P

2010-12-21 @ 19:04:53
Postat av: Hanna*

Jag gissar på en pojk, den 18:de maj! hIIH Ha det så bra och Gott Nytt år! Kram Hanna*

2010-12-31 @ 14:32:45
URL: http://hanonymous.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lite roligt att du och Felicia gissade exakt likadant ;). Gott nytt år på dig Hanna, vi måste ses snart !!! :)

2010-12-31 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0