RUL

Ja jag har ju glömmt berätta att jag har varit på rutinultraljudet. Jag och Victor va där den 22 Dec och allting såg jätte bra ut. Skönt det :). Vi hade en liten tråkig tant på ultraljudet, jag och Victor konstaterade att hon har nog jobbat där förlänge . . .  för hon sa bara det hon behövde. Den förra vi hade på ultraljudet va mycket bättre !! Men men huvudsaken är att allt såg bra ut :)

Här är två stycken nya ultraljudsbilder.
Vi fick tre men den ena har jag redan satt in i plånboken :) hihi
Man ser inte så mycket på bilderna här, men det är för blixten från kameran förstör.


På den här bilden ser man: huvudet, kroppen, ryggraden och benen och en liten bit av armen.


På den här bilden ser man: huvudet, ögonen och armarna. Det ser ut som den vinkar :)<3

Jag älskar er, lillen & Victor <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tycker att det syns tydligt på bilderna, på den sista ser det ut som den suger på tummen :-)Hihi visst var det en härlig känsla att få se den lillx röra sig därinne?? :-)

2010-12-30 @ 22:25:38
Postat av: Sanna

Bara för att du är van vid att se ultraljudsbilder nu :). Ja vem vet vem vet, kanske gör den det?. Ja den känslan är ju helt obeskrivlig, släppte inte ögonen en sekund från tv:en !!!

2010-12-30 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0