Fullt hela veckan

Torsdagen den 28/10 -2010 va jag med Erika. Jag berättade då för henne att jag va gravid. Hon sa att hon har misstänkt detta. Så det va inte lika roligt att berätta för henne haha Victor va på jobbet och ringde till Niclas och berättade nyheten. Niclas blev jätte glad och efter dem hade pratat, så fick jag ett sms av Niclas där det stog grattis :)

Fredagen den 29/10 -2010 ringde Victor till sin syster Malin och berättade att hon skulle bli faster. Jag hörde hur hon skrek av lycka när jag stod jämte luren haha. Hon är den som har blivit gladast över beskedet :)

Ja i Lördags 30/10 -2010 så kom min syster Annicka och min bror Christian och min systerdotter Olivia upp till mig och Victor i Jönköping. När vi satt och åt så sa jag till Annicka - Du ska bli moster och till Christian sa jag  - Du ska bli morbro. Annicka sa nej. Både Annicka och Christian satt helt chokade en stund sen. Sen sa båda grattis och Annicka undrade vad vi hade för namnförslag. Just nu är det väl bara jag som har namnförslag, Victor har inte sagt något än.

Söndagen den 31/10 -2010 va Marie och Anders och Tommy hos mig och Victor. Min syster Annicka och min bror Christtian och min systerdotter Olivia va också där + Victors syster Malin och hennes två barn Tuva och Leo. Tuva och Olivia lekte för fullt medans vi andra satt och fikade. Vi pratade om födelsedagar, då Marie sa - I Maj har vi 3st och då sa Victor -Då blir det snart 4 i Maj. Marie och Anders tänkte . . Marie sken upp som en sol och sa grattis flera gånger och Anders med. Samma dag ringde Victor till sin syster Jenny med och berättade nyheten, men hon kunde inte skrika lika högt som Malin för hon va och handlade på City Gross haha. Ja det va den dagen  . . .

Måndagen den 1/11 -2010 Jag va hemma hos mamma och pappa. Pappa va inte hemma, han va på trav och skulle komma hem sent. Annicka Mamma och jag satt och åt kvällsmat och Olivia lekte. Jag sa rakt ut - Jag är gravid. Mamma sa nej du skojjar. Jag berättade då att jag är i v.11+5 dagar och visade min lilla mage. Då sa mamma men du har ju p-stav ? Nej den tog jag ut i sommras haha. Mamma såg helt chockad ut. Hon har nog inte förstått än . . Min älskade lilla mamma <3

Tisdagen den 2/11 -2010 jag och mamma gick upp tidigt för att vi skulle åka till Ullared. Pappa kom hem på morgonen efter jobbet. Jag berättade då för han att han ska bli morfar. Han blev nog lite chockad han med. Men han blev samtidigt glad. Efter det åkte jag och mamma iväg till Ullared där vi skulle träffa mormor och morfar och min moster Malin och min kusin Elin. När vi väl va frame så träffade jag och mamma på mormor och Malin i varuhuset. Jag berättade att jag är gravid. Malin sa grattis och tyckte det va jätte roligt. Mormor sa inte så mycket. Senare gick vi vidare och plockade på oss massa varor. Mormor hade berättat för morfar att jag är gravid, morfar hade börjat gråta. Åhhh min lilla söta morfar !! Malin hade skickat iväg ett sms till Elin och sagt att jag har en överraskning till henne. Så när jag träffade på Elin så va hon så spännd och undrade vad det va för överraskning. Jag berättade att jag är gravid. Hon blev jätte glad och sa det ska jag säga till min kom´pis Amanda. För hon får massa kusinbarn helatiden. Men nu är det min tur att berätta att jag ska få ett kusinbarn !! .

Ja det va allt för den här gången :) !!

                                                                                                                                                          //Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0