Tiden går så snabbt !!

Ja tiden går så himla snabbt :O . Det är i och för sig bra. Jag njuter av tiden som gravid !!. Igår bjöd jag min älskling och mig själv på ett träningspass + relax + mat på Atlantis Spa. Det va riktigt skönt och avslappnande. Tror både jag och han behövde det :) .

Jag har glömt berätta att en på mitt jobb är också gravid. Hon är 22år och ligger bara 4 veckor före mig. Det är riktigt skoj och man har mycket att prata om ihop !! :)

Nu vet alla om att jag är gravid, dem som inte vet kommer ju förr eller senare märka . . .

Ha det bäst flodhöst!

//Sanna




Kommentarer
Postat av: Emily

hihi visst är de kul! =)

2010-11-17 @ 17:46:25
Postat av: Sanna

Ja riktigt skoj :D

2010-11-18 @ 07:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0