Familjecentralen väster

v.11
Ja idag va jag och Victor hos barnmorskan, dem tog lite prover på mig och så fick jag väga mig. Nu har jag gått upp till hela 47.5 kg det betyder att jag gått upp 1.5 kg på en vecka hehe. Men allt som allt har jag gått upp 3.5 kg redan :O . Man känner sig äcklig och ful :/ , vill att magen ska börja synas mer !! Så man inte bara gå runt och är tjock. Men annars har det gått jätte bra hos barnmorska, hon ställde massa frågor om min mamma och pappa och syskon och likadant till Victor . . Sen berättade hon lite om spädbarnsdöd, men det vill jag nog inte tänka på mer. . Hemskt! Jag fick ta blodprov och dem kollade blodtrycket. Jag har jätte bra värden sa dem, så jag slipper alla järntabletter :) Nöjd!

Ps. Jag älskar dig Victor <3

//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0