Hur började jag tänka på gradivitet?

Jo jag har alltid varit väldigt barnkär av mig. Men när Erika och Niklas (Victors bror) berättade att dem skulle ha barn blev jag med intresserad. Jag började tänka på det allt mer och mer . .  och jag och Victor började prata om det. Det pirrar i hela mig när jag tänker på det. Sen ringde jag och beställde tid på ungdomsmottagningen i Halmstad för att ta ut min p-stav. Den 12 Juli åkte jag och Victor dit. Ucch gud va narvösa vi båda va då, men ut kom min p.stav i alla fall. Sen frågade Victor -Hur långtid tar det innan hon kan bli gravid? Sköterskan svarade -Hon kan bli det nu direkt. Victor och jag tittade på varandra. Jag blev lite narvös och tror han också blev det. Senare pratade vi nästan dagligen om barn. Två månader efter va jag gravid. Nu är jag kanske i v.5 v.6 eller v.7 ? Jag har inte hunnit ringa vårdcentralen en. Men ska göra det i morgon och försöka få en tid till en barnmorska. Ja så började allt.

//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0