Ja det funkar :)

Nu har jag testat med illamåndetabletterna i 3 dagar och jag har inte måttilla någonting sen jag började använda dem. Det är så himla skönt det första jag gör på morgonen nu är att ta en sån tablett sen ett litet tom och jarry kex. Det gör susen ska ni veta !!! Sen under dagen får jag gå och små tugga på tom och jerry kexen. Mia berättade att hennes kompis har köpt en bok där hon fyller i massa om sin gradivitet. Jag vill också ha en sån bok. Jag och Hanna får nog ut och leta i helgen :) Ursäkta alla mina stavfel !!

// Sanna

Kommentarer
Postat av: mia

vad skönt för dig :)

Fin mall du har hittat, och nu förstår jag vad du menade med det rosa :P haha

2010-10-16 @ 13:15:02
Postat av: Sanna

Ja visst är den fin :) tror du att du kan fixa det?

2010-10-18 @ 15:37:12
Postat av: Hanna

Har du fått tag på någon bok ännu? ;)

2010-10-28 @ 20:30:59
Postat av: Sanna

Ne jag har inte varit inne i stan än hehe

2010-11-12 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0