Jag kom inte särskilt långt . . .

Nej som sagt när klockan ringde i morse va jag trött som vanligt. Men benen tog mig ändå upp mot duschen. Senare klädde jag på mig och åt frukost. Varje morgon mår jag alltid lite illa, men idag va det extremt. Jag fick helt enkelt ringa jobbet och säga att jag inte kunde komma. Dem förstog mig som tur va. Ucch det är helt sjukt va trött och illamånde man kan vara :/. Bebisen tar helt enkelt all min energi !! Så idag fick jag åka och handla med mia. Det blev en massa frukt och mat förståss. Barnmorskan sa till mig -Ät lite och ofta, gärna mycket frukt. Så nu ska jag allt lyssna och göra som hon har sagt till mig. Men hon sa att jag har helt vanliga symtomer på gradivitet, men att det brukar försvinna efter v.12, vi får väll hoppas på det !!! Ska bara stå ut 4 veckor till då hehe. Men det ska nog gå, jag vet ju vad det är som håller på att bildas i min mage så. Det är värt allt !! <3

//Sanna

Kommentarer
Postat av: Mia

aaaaaaw ;)

2010-10-09 @ 22:37:55
Postat av: Sanna

Ja det är synd om mig Mia :(

2010-10-10 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0