Nu har jag äntligen ringt :)

Ja igår ringde jag till Mördavårdcenttralen och skulle beställa tid. Hon undrade då förståss vilken vecka jag är i jag sa -jag tror jag är i v.7 eller v.8 . Då frågade hon mig - När fick du din senaste mens? Jag savarade - 12 Agusti . Hon frågade mig då - Har du regelbunden mens? jag svarade - Jag tog ut min p-stav den 12 Juli. Hon - Åh Herregud, då förstår jag att du inte vet. Men då tror jag du är i v.7 . Hon va jätte trevlig att prata med. Jag ska gå dit på Fredag innan jobbet. Då ska dem berätta lite om kost och illa månde och så. Jag mår ju jätte illa nu om dagarna + att jag är extremt trött :/ Lite jobbigt !! menmen . . Sen i slutet av Oktober fick jag en tid till en barnmorska med. Så nu känns allt jätte bra :)

//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0