Vilka vet om det?

Jo visst finns det några som vet att jag är gravid. Den första jag sa det till va Mia, man kan ju inte hålla allt inom sig. Man vill ju ha någon att prata med det om (inte bara pojkvänen) och då passade Victor på att säga det till Wiktor. Han kände också att han ville berätta för någon. Hahaha inte för att dem pratar om det direkt :P . Men sen pratade jag och Victor om att vi inte skulle berätta för någon mer, utan att alla andra skulle få veta på julafton. Men nu har vi fått planera om lite, för det syns redan på mig att jag är gravid xD . Syrran och mamma komme ju märka direkt när jag träffa dom. Så när syrran och brorsan kommer upp nästa helg så ska vi berätta för dom :) Det pirrar lite i magen när jag tänker på det. Men tror att syrran kommer bli jätte glad :D Det blir ju Olivias första kusin !!! Sen får vi berätta under tiden vi träffa dem andra . .  hihi allt är så spännande !! Snart går jag in i v.10 . Gud va tiden går fort, känns som veckorna rinner iväg.  . .

//Sanna

Kommentarer
Postat av: mia

hihih, myyys :)

2010-10-19 @ 15:07:28
Postat av: Sanna

Mmm :):)

2010-10-19 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0