Barnmorskan v.36

Ja igår var jag hos barnmorskan för v.36 kontroll. Hon mätte mitt blodtryck och mätte magen, den hade växt 2cm sen förra gången (v.33). Sen lyssnade vi på hjärtljuden och dem låg på 125 välldigt låga. Men allting ser jätte bra ut och bebisen ligger med huvudet neråt. Barnmorskan kände och förklarde för mig vart alla "delar" på bebisen låg i min lilla mage. Hon sa: här är det verkligen bara bebis och inget annat. Skönt det!! Då kanske man går ner alla sina kg sen som man har gått upp under hela graviditeten.

Ja det börjar verkligen närma sig med storm steg nu !!
Bara 25 dagar kvar till beräknat datum, men jag kan ju lika gärna gå över 2 veckor och då blir det 39 dagar.

Ställ gärna frågor om ni undra något.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0