Så himla gullig tanke!!

Igår när jag och älskling låg i sängen och skulle sova. Så låg han och höll om mig och sa: nu håller jag om hela min lilla familj. Så himla gullig tanke. Sen låg vi och pratade lite om namn och så. Vi är väl inte helt överrens^^. Men vi har ju 4 månader kvar att tänka ut något bra namn tillsammans. Sen sa jag till honom: bäst att du sover nu för om någon vecka får du inte sova något. Då sa han: nej då vill jag inte sova för då vill jag ta hand om vår bebis och dig :).

Tänk att vi är en familj, Thorén/Gustafsson <3
Älskar er<3

Här kommer en liten bild på min älskling och hans brors barn (Dante).
Sååå söta !!! Våran bebis lilla kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0