Tiden går så fort !!

Ja nu har jag bara två veckor kvar att jobba. Skönt !! Har ganska ont i ryggen nu. Men det funkar ändå. Nu dem två sista veckorna ska jag bara jobba 07.30-12.30 varje dag (mån-fre). Fast denna veckan är ju fredan en röd dag, så då är jag ledig. Jag och Victor åker till Halmstad redan på torsdag när vi har slutat. Vi ska fira hela påsken och våran 2 årsdag och Olivias födelsedag i Halmstad. Jag längtar efter Halmstad och saknar mina syskon !! Men snart så kommer vi, bara 3 dagar kvar :). I går var jag Victor och Mia hos hennes jobba kompis och blev fotograferade. Bilderna blev grymma !! Men dem är inte klara en så ni får se sen :P

Ha det bäst flodhäst !

Kommentarer
Postat av: Jonna "superhjälte"

Kan förstå att du saknar dem!

Vill se bilderna NU!!

2011-04-18 @ 09:31:34
Postat av: Sanna

Bilderna ska foto mannen fixa till först, så jag har inga bilder nu :P

2011-04-18 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0