wpw-syndrom

I Onsdags var älskling hos doktorn, för uppföljning av hans hjärta. Dem har kommit fram till att han har en sjukdom som heter: wpw-syndrom. Det innebär att han har en "ledning" för mycket mellan vänster kammare och vänster förmark. Som gör att hans hjärta slår i otakt och att han i bland får hugg i hjärtat eller vad man ska säga. Inom fyra månader så ska han få en kallelse till Lindköpings sjukhus. Där dem ska gå in och försöka hitta denna "ledningen" och bränna av den. Dem säger att detta inte är något farligt. Men man blir ju ändå orolig. Fast det känns ändå skönt att dem vet vad det är nu. Det gäller att vi kollar upp vår lilla sen, så "den" inte också har en extra "ledning".


Jag älskar min pojkvän något otroligt mycket !!
Han är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Jonna "superhjälten"

stackare!!! Hoppas att allt går bra! Tänker på er!! Ring om de är något! <3

2011-04-03 @ 09:24:32
Postat av: Sanna

Det är lugnt. Mer skönt att veta vad det är nu. <3

2011-04-04 @ 19:40:20
Postat av: NATTIS

hej! jag har också wpw, och det är inte ärftligt :)

2011-07-07 @ 19:41:20
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Hej Nattis! Vem har sagt till dig att det inte är ärfligt??

2011-07-13 @ 19:52:12
Postat av: tina

wpw är ärftligt. jag har det själv och har gjort ablation två gånger

2012-03-23 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0