2011-02-28

Nu har man lyckats att ha vinterkräksjukan två gånger i år. Det är inte speciellt lätt att ha vinterkräksjukan när man är gravid. Men en så länge lever jag och hoppas att den inte kommer tillbaka till mig mer!! För nu är jag trött på den!!

Jag har nästan börjat känna mig lite stressad över att vi inte ha börjat göra i ordning barn rummet. Men det är ju inte så konstigt eftersom vaggan är i Halmstad och dem flesta sakerna ska inhandlas i helgen. Sen kan det börjas !! :)

Mamma och pappa längtar efter dig :)<3 


Kommentarer
Postat av: Jonna "superhjälten"

LÄNGTAR!!!!

2011-02-28 @ 19:30:39
Postat av: Sanna "superhjälten"

Samma här !!!!

2011-02-28 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0