Alla hjärtans dag <3

Ja på alla hjärtans dag så jobbade vi som vanligt. Men jag slutade lite tidigare en min älskling. Så passade på att göra det extra mysigt hemma med tända ljus. När han kom hem så hade jag satt en liten påse på bordet och ett paket med ett kort på. Han blev glad när han kom hem och såg det. Mitt lilla hjärta :)<3 och jag fick en liten påse med kolor som det står jag älskar dig på, jag tycker det va en söt tanke! Sen gick vi ut och åt på Harrys på kvällen. Det va verkligen super mysigt och super gott!! Älsklingen bjöd :) Ja sen efter det blev det tv:e mys med tända ljus. <3

Jag älskar dig Victor Gustav Thorén <3

Här är lite bilder från alla <3 dag

 

 

Du och jag livet ut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0