Nu är det fixat!

I helgen va jag och Victor nere i Halmstad. Jag orkar inte skriva så mycket, så skriver bara lite kortfattat. Mamma och syrran hade gjort i ordning barnbilstolen och vagnen. Så det stog klart i mitt rum hemma hos mamma och pappa när jag och Victor kom :). Vi provade sakerna och Victor sa: -Man borde kanske ut och övningsköra med vagnen? haha mamma och dem började skratta.

Barnbilstolen - har min kusins faster haft till ett barn. Sen köpte min syster den till Olivia och nu ska jag få den. Det syns inget på den att den varit använd till 2st barn. Så varför inte? Den ser fortfarande ut som ny och har funkat jätte bra.

Vagnen- Köpte min syster till Olivia för 5000kr. Och nu ska jag köpa den av min syster för nån liten peng :P. Den ser också ut som ny och funkar jätte bra!

Tänk vad jag spara in pengar på detta? :)


Barnbilstolen är grå och bersch passar perfekt till inredningen i bilen för den är bersch (eller hur det stavas).


Vagnen är svart som ni ser. Den har både ligg och sitt del och uttagbar liggdel + skötväska och regnskydd.

Kommentarer
Postat av: Jonna "superhjälten"

Härligt sanna. Ja det är jätte smidigt att kunna köpa det billigt eller få saker, man har inte direkt råd att köpa allt på en och samma gång!!Den vagnen är ju jätte smidig! och lätt att köra..

2011-02-16 @ 18:53:48
Postat av: Sanna "superhjälten"

Ja det är super smidigt, superhjälten :) !! Den är välldigt smidig på vintern med :)

2011-02-16 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0