2011-01-12

Jag sitter här med en varm kopp te och är lite smått irreterad på att det kommit mer snö i natt. Jag som trodde all snö skulle smälta bort nu. Men men livet är hårt! Snart ska jag åka i väg och jobba 09.00-13.00, jag kunde få längre tid om jag ville. Men jag känner mig inte riktigt pigg. Så håller mig till dem få timmarna nu. Bättre en inget! Jag har gått upp 7kg nu och jag kan säga er att det börja kännas. I går hade jag en fruktansvärd värk i nedre delen av ryggen :/ Om någon månad när jag har blivit ännu större ska jag ta och unna mig en helkroppsmassage på Atlantis spa i Jönnköping. Tycker ni inte att jag är värld det? :) Dem ringde från en annan förskola idag med och ville att jag skulle jobba där idag, men jag fick tyvärr tacka nej eftersom jag har jobb idag.


Jag älskar dig Victor Gustav Thorén <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl farligt att få en helkroppsmassage när man är gravid?!

2011-01-15 @ 19:17:00
Postat av: Sanna

Det är mycket som är farligt här i livet . . Men säger man till innan så är det ingen fara!

2011-01-15 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0