Dem första sparkarna !!!

Dem första sparkarna: datum  2011-01-09 kl.22.30 3-6 sparkar

Igår kväll när jag och älskling gick och la oss vid 22.30 så kände jag dem första sparkarna. Det kändes som små slag i magen. Det kom ungefär 3-6 sparkar. Älskling höll sin hand på magen och kände dem med. Jag skeen upp som en sol. Det va en så underbar magisk känsla att få känna det lilla livet i magen. Efter det kunde vi knappt somna och så fort vi hade vaknat så frågade älskling mig: Har du kännt någon mer spark? Så söt nej det har jag inte men det kommer nog fler. Åh jag är så lycklig !! Många har frågat mig om jag har kännt några sparkar. Nu kan jag svar lyckligt JAAA :)

Min mage i v.20
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0