Halmstad

Ja i helgen va jag i Halmstad, eller rätta sagt tor-sön va jag i Halmstad. Jag tog direktbussen ner torsdag kväll. Det gick la sådär. Har märkt att jag har blivit välldigt åksjuk. Undrar om det har med gradiviteten att göra? för det va jag inte innan. Men men fram kom jag i alla fall och där stog min syster och systerdotter och väntade på mig med öppna armar. Det va så roligt att träffa dem igen, har saknat dem massvis. Jag sov över hos dem och nästa dag gick vi i stan en liten runda, han inte gå så jätte länge eftersom min syster skulle jobba. Men då passade jag på att ta en fika med min bästa vän Matilda. Det blev mycket prat om allt och ingenting haha och så fick jag (och Victor) en liten paket som va ifrån Matilda & Maja. I låg det en liten bebis dress. Hur söt som helst !! Tack så jätte mycket :) . Efter jag hade träffat Matilda stack jag upp till min bror en liten stund. Han sa att han skulle bjuda på fika, fick man någon fika? Nej, därimot fick man hjälpa honom att städa^^. Efter det kom mamma och Olivia och hämtade mig och vi körde hem till lilla Spånstad. Rätt skönt att komma "hem" lite. På lördan blev det massa shopping med mamma och syrran och min systerdotter. På Chilli träffade jag på min gammla lärare Gunhild (Basshunters mamma). Hon sa: Jag har hört nyheten och kramade om mig jätte hårt (trode hon aldrig skulle släppa) hehe. Rätt roligt att träffa henne igen. Som hon sa: nästa gång vi ses kanske du har en liten. Ja vem vet :) . Sen när mamma och syrran och vi hade shoppat klart så blev det till att åka "hem" och mysa !! Söndan blev en kort dag, eftersom jag tog bussen hem ganska tidigt.

Men jag måste säga att det har varit en riktigt mysig och trevlig helg :)!!
Har saknat er massvis<3


Mysdressen vi fick av Matilda & Maja :)       och så fick vi en liten pyjamas av mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt! Snart kommer jag upp och hälsar på er! <3

2011-01-26 @ 20:02:43
Postat av: Matilda

Mysigt! Snart kommer jag upp och hälsar på er! <3

2011-01-26 @ 20:03:03
Postat av: Sanna

Ja det får du göra Matilda :)<3

2011-01-26 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0