Ibland undrar jag hur folk tänker . . .

Ja hur är folk funtade egentligen?? Man ser gravida kvinnor stå och röker, jag kan bli så arg inombords när jag ser sånt. Hur tänker dem? Stackars barn . .  Sen finns det till och med dem som dricker gravida!?! Jag har lust och bara gå fram och berätta vad dem gör med sitt barn i magen  . . . .  Åh jag blir så arg !!

Jag säger inte själv att jag är perfekt, men jag försöker ändå göra mitt bästa för mitt barn. Men försöker ens ni?
Jag har aldrig tagit ett bloss i hela mitt liv, det kan jag svära på!! Sen har jag inte druckit sen Midsommarafton. Stolt :) Man kan festa utan och dricka !!

Jag tycker i alla fall ni som röker & dricker under era graviditeter ska sluta upp med det och tänk på erat barn i magen istället !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0