Pojke?

Ja i veckan har jag jobbat för fullt. Det va roligt att komma tillbaka på det stället jag va innan jul. Dem tyckte jag hade fått en söt liten mage :). Dock kunde jag inte jobba Torsdag, Fredag. Åkte på maginflensa och blev så besviken på mig själv !! Men det är ju inget man kan göra åt. Nu känner jag mig i alla fall frisk :) . Jag har börjat fundera på om jag har en liten pojke i magen? för jag har ju inte den där breda flickmagen. . utan bara den där kulan på magen och lite fett på ryggen. Men aja detta kan jag ju sitta och fundera på hur länge som helst. . Längtar efter dig lillen !!! När jag va på jobbet så fick jag också mina bebiskläder Emily hade köpt åt mig på lager 157 :) (se bild).


En hakklapp där det står sötnos på och en cutie boddy och en svea boddy :)


Sen testade jag lite med Svea boddyn under hängslebyxorna jag har köpt innan :)
Fint va?


Kommentarer
Postat av: Emily

aa de är grymt sött me hängslebyxor å den bodyn!! =P

2011-01-29 @ 12:41:04
Postat av: Emily

aa de är grymt sött me hängslebyxor å den bodyn!! =P

2011-01-29 @ 12:41:16
Postat av: Sanna

Ja jag tänkte att Svea byxorna fanns ju inte i den stoleken som Svea boddyn och hängslebyxorna va i samma storlek :)

2011-01-29 @ 12:45:54
Postat av: elin w

det var ju skönt att du har blivit frisk :)Det var jätte söta o fina kläder som du hade köpt/ elr fått :D

2011-01-29 @ 13:24:31
Postat av: Sanna

Ja det är skönt :) . Ja visst är dem söta :) Emily som köpt dem åt mig, fast jag betalade henne :P

2011-01-29 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0