Shopping !!

Jag älskar att shoppa som sagt och det är va jag och Felicia har gjort idag !!
Det blev lite resegodis och en tidning och ramlösa för i morgon tar jag direktbussen till Halmstad :). Saknar mina syskon och min systerdotter och mamma och pappa nått så otroligt mycket. Så nu tar jag lite semester :P Det är en månad sen jag va i Halmstad nu. Jag köpte en liten målabok till Olivia idag som jag har slått in och ska ge henne i morgon. Hoppas hon blir glad!
Sen har jag också fixat dop presenten till Dante, hoppas ingen annan köper likadan.
Sen unnade jag mig en tröja till mig själv också som va på rean, ROSA !!  :)
Sen blev det ju såklart massa bebiskläder till lillen :D !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0