bvc och barnmorskan

Ja nu va det ett tagsen jag skrev här. Jag får väll passa på att skriva lite här nu när Leon sover sött i mitt knä. I tisdags va vi på bvc på tvåmånardskontroll, allt såg jätte bra ut och han följer kurvan för svenska barn fint med både längd, vikt och huvudomfång :). Nu väger han 5180 gram och är 57.6 cm lång. Duktig kille!!

I onsdags var jag på efterkontroll hos barnmorskan. Det gick jätte bra och allt är återställt som vanligt :p haha Jag satte in en ny p-stav med, så nu blir det inga fler barn på ett tag. Självklart ska han få ett syskon!! Men inte just nu bara.

Nu hinner jag inte skriva mer, för nu vaknar han här. . . Men lite han jag med i alla fall :)

Ha det bäst flodhäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0