Uppdatering!

Jag vet att det va riktigt längsen jag skrev här nu, men jag har verkligen inte tid för att blogga längre. Leon utvecklas för fullt. För några veckorsen började han le och nu le han hela tiden, hur mysigt som helst!! Han har börjat jollra med :) Så när vi pratar med honom så jollra han tillbaka. Riktigt häftigt!!

Nu väger han 4174gram och är 56.9cm lång. Det känns i armarna vill jag lova!
Vissa 56 kläder kan han inte ha utan han har börjat använda 62 kläderna nu.
På Tisdag är han 2månader och då ska vi på tvåmånads kontroll.
Hoppas det går bra! Men varför skulle det inte göra det? :)

Jag ska försöka lägga in lite bilder på honom sen.

Ni får ha det så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0