Tredje bvc besöket

Ja i dag gick jag och Leon helt själva till bvc. Eftersom pappa Victor jobbar. Men det gick jätte bra, han är så snäll så våran lilla pojk. Han hade gått upp 400gram och växt 1.5cm på 5 dagar!! Inte dåligt!

På torsdag kväll så ska familjen ner till Halmstad :) Jag och Leon ska stanna till onsdag, sen ska vi vidare till Ljungby på min kusins student och stanna där till fredan. Men pappa Victor ska inte med till Ljungby och stannar bara till söndan i Halmstad. För på måndag så ska han åka till Lindköping och bli operead. Jag är väldigt narvös över detta men vet att allt kommer gå bra.

Som ni säkert har märkt så skriver jag inte alls ofta. Men det är för att jag inte hinner med längre. Leon är mycket mer vaken nu en innan.

Åhhh vad jag älskar min lilla familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0