2011-03-02

I dag skulle jag egentligen jobbat på dagen och varit på kalas på kvällen. Men inget av dem sakerna kunde jag göra. Eftersom att jag spydde igår kväll och i natt igen :/. Undra om det är graviditeten? eller om det är kräksjukan som inte släppt än? Aja jag har i alla fall mått bra hela dagen idag och kunnat städa hela lägenheten. Det behövdes om ni vill veta. Sen när älsklingen kom hem så åkte vi till Ikea och skulle köpa skötbordet. Men när vi kommer dit så är det slut och kommer inte in försen i början av April :(. Inget att göra åt bara till att vänta och hoppas att lillen inte kommer ut innan dess.

Åh vad jag längtar till helgen!!!

Här är en bild på skötbordet som vi ska köpa när det kommer in:
Enkelt och smidigt!


Kommentarer
Postat av: Jonna "superhjälten"

Detta har min moster de är jätte bra. kanske inte för mig för jag är så kort:P Fick stå på tå när jag skulle byta på min kusin Leo:)

2011-03-03 @ 07:45:11
Postat av: Sanna "Superhjälten"

Okej, ja jag tycker det är riktigt snyggt dessutom :). Det är inte lätt att vara så kort Jonna^^

2011-03-03 @ 10:05:31
Postat av: Jonna "superhjälten"

Jaa det är det och enkelt! nej det är ju inte de!!!

2011-03-04 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0