<3

Nu känner man att magen bara bli större och större för varje dag som går. Sparkarna är mycket hårdare en innan. Ibland kan man till och med se/känna dem olika kroppsdelarna utanför magen. Kan ni tänka er att den redan är 39cm lång? Helt sjukt va den växer snabbt nu :O. En så länge har jag inte fått några bristtningar :). Men dem säger ju att dem kommer i slutet. Men får hoppas på det bästa!! Många tycker att jag har en söt liten mage och önskar att dem med kunde få den där söta lilla kulan som jag har. Vissa blir ju stora som hus när dem är gravida. Men jag har bara lyckats få den där lilla kulmagen. En som vi känner sa till mig: Få jag känna på magen? Jag - Ja visst. Sen sa han till mig du är ju gjord för att vara gravid. Riktigt roligt att höra!! :). Igår va jag och Victor på information om föräldragrupp. Det va riktigt många där :O. Men jag va den som va gången längst i graviditeten. Alla andra ska ha i Juni/Juli. Så får väll se hur grupperna blir. Jag va yngst med hehe. På fredag ska jag till barnmorskan på en vanlig v.29 kontroll.

aja nu orkar jag inte skriva mer här.
Ni får ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0