Helgen

I Fredags var jag och Victor på föräldraträff på Familjecentralen väster (där jag går hos barnmorskan). Det var två andra par där med. Något som va helt otroligt va att det ena paret mannen (Mattias) var i från Halmstad och kvinnan (Cicilia) från Oskarström. Riktigt roligt!! Vi alla paren bytte nummer. Det skulle egentligen varit fler par på föräldraträffen men det va sånt ovänder så många hade nog svårt för att komma dit. Men det gjorde inte oss något! Vi hade jätte trevligt och det va min barnmorska som höll i det och någon annan :P. Nästa föräldraträff är i början av April.

I Lördags var jag och Victor på Ikea och köpte en byrå till barnrummet. Vi va tvungna att köpa den för vi behövde lite mer förvaring. Sen var vi inne en sväng på a6 med, gud va folk !!! Vi åt på dragon, det va jätte gott :). Sen köpte jag mig en topp och ett linne på HM. Senare på kvällen träffade vi Frillan (Victors kompis) och hans flickvän Jennifer.

I dag (Söndag) så har vi städat hela lägenheten, tvättat och handlat. Ja riktigt duktiga har vi varit :). Jag gick in i v.31 idag. Det betyder att det bara är 9 veckor kvar till beräknat datum. Det känns som den nästan kan komma när som helst nu. Så allting måste vara i ordning!!



Den svarta byrån vi köpte på Ikea :P



Min systerdotter Olivia :)<3



Victor när han va liten, så otroligt söt !!! Några lockar av hans fina blonda hår är där med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0