Shoppat !!

I helgen va jag och älskling i Halmstad och i Ljungby. På lördan åkte mamma, syrran, Olivia och jag till Gékås för att shoppa. Min bror och Victor åkte med dit fast i en egen bil, för dem ville inte stanna där lika länge som oss haha Vi va där i 9h xD. Jag hittade massvis med saker till bebisen och hemmet och mig själv. Jag lägger ut lite bilder. orkar inte skriva^^



Det svarta skötbordet köpte jag och Victor igår 8/3 på första klass i Jönköping. Det va 30% på allt där, så vi passade på. Men allt som är på skötbordet är ifrån Gékås.


Sen köpte vi också en bärsele för 300 som egentligen kostar 400 i vanlig butik och som ni ser så har barn gaderoben fyllts på riktigt rejält nu. Men ligger massa saker där också nu. Vi ska köpa oss en byrå och ha sakerna i och bara ha kläderna i gaderoben. Det är en hel del att fixa.


Sen köpte vi en badbalja med ställning på gékås. Tror den kommer vara väldigt behändig.


Sen hade våran vagga kommit ifrån Tyskland med. Vad tycks? Jag tycker den är super fin !!!


Kommentarer
Postat av: Elin w

Det var värkligen jätte söta o fina saker du hade köpt. Den lilla bebisen kommer trivas toppen :)

2011-03-09 @ 16:39:20
Postat av: Sanna

Ja det får vi hoppas!, det ska bli en liten snobb :) haha

2011-03-09 @ 17:35:14
Postat av: Hanna*

Åh, vad roligt att titta in på din blogg efter 5 veckor. Magen har verkligen växt under den tiden då jag har varit ute och rest. Lycka till med allt, så hoppas jag att vi kan ses i vår. Kramar

2011-03-10 @ 17:42:25
URL: http://onmywings.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja det har den gjort :D. Åh vi måste ses Hanna, du måste ju berätta hur du haft det :D. Jag hör av mig när jag ska till Halmstad!! Kram

2011-03-11 @ 10:07:33
Postat av: Hanna*

Ja, det får du göra! ;) Kramar

2011-03-11 @ 12:40:06
URL: http://onmywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0