v.29 kontroll

I Fredags va jag hos barnmorskan på v.29 kontroll. Victor va inte med. Jag och han har bestämmt att han inte behöver hänga med till barnmorskan längre. Eftersom det handlar mer om mig. I stället ska han följa med till föräldrargruppen som börjar den 18/3. Hos barnmorskan fick jag lämna urin och ta blodprov och kolla blodtrycket och väga mig. Allting va som det skulle och jag följer min kurva. Hon mätte även magen och lyssnade på barnets hjärtljud. Hon berättade också om faderskap, jag och Victor ska till socialtjänstens familjerätt och skriva under papper att han är pappa till barnet. Känns som det är ganska mycket nu. För snart ska vi på en andning och avslappningskurs och till sjukhuset på förlossningsföberedelse. Sen börjar min vattengympa för gravida med snart.

Ja men det va allt för denna gång, hejsvejs :) !

Kommentarer
Postat av: Saiddaniella

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-07-08 @ 11:36:07
URL: http://saiddaniella.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0