Vattengympa för gravida

I dag har jag jobbat 12-16, halvdag. Riktigt skönt, hade satt klockan på 10.00 men vaknade vid 09.00. Nu har jag jobb på samma ställe fram till Maj. Jag ska jobba 80%. Får väll se hur länge jag orkar det. Förhoppningsvis så klarar jag fram till Maj. Jag har börjat känna mig väldigt kluppig nu, men inte så konstigt eftersom man har gått upp 10kg. Dem på jobbet tycker jag har "blommat" ut nu haha. Efter jobbet idag så var jag på vattengympa för gravida på sjukhuset. Det var riktigt bra träning!! I morgon kommer jag garanterat ha träningsvärk. Så nu har jag två gånger kvar på vattengympan för har bara betalt för tre gånger. Men tror inte jag kommer orka mer sen heller. Jag får börja ut och gå lite mer eller nått :P Aja det va allt för idag.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0