2011-05-06

I dag ringde väckaklockan 06.00, jag steg upp gjorde mig i ordning och åt frukost och nu sitter jag här och skriver. Om 9 minuter så ska jag köra till jobbet. Ska jobba 8-16 i dag. Emma frågade nämligen förra veckan om jag kunde jobba åt henne i dag. Jag tänkte en dag skada väl inte?. Man tjänar ju pengar :). Vet att jag borde nog ta det lite mer lugnt nu men det är svårt. Jag gillar att ha något planerat hela tiden. Men nu är det inte alls långt kvar tills vårat lilla kärleksbarn kommer. Ändast 16 dagar kvar till bf. Men kan även bli 30 dagar. Men det är inte långt vilket som tycker jag!! Tiden har gått så sjukt snabbt :O!!! Jag hinner ju knappt med. I dag får jag inte glömma skicka in alla papprerna till försäkringskassan, så dem kan börja räkna ut min föräldrapenning. Jag vet att jag skickar in den välldigt sent, men va tvungen att göra så här för att jag skulle få med att jag jobbat alla dem 8 månaderna man ska. Men jag har räknat ut att jag kommer klara mig bra på lönen jag får nu i Maj och sen kommer deklarationspengarna.
Det kommer gå så bra så!!

Nej nu måste jag skynda mig  . .  HejSvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0