ajaj ojoj. . .

Ja det är mycket som har hänt i dag. . . det började redan när jag steg utanför lägenhetsdörren . . . Det va riktigt hemskt vill jag lova !! Men jag vill inte skriva va det va här. På jobbet gick det väl ganska bra, hade "bara" jävligt ont i ryggen. Knappt så jag kunde ta bilen hem. Men det gick till slut :) Jag och Victor kom hem sammtidigt och nästan direkt så kom Wiktor med. Vi tog bilen ner till piren för att äta lunch. Men jag kunde knappt sitta så ont jag hade så dem fick köra hem mig. Jag somnade till slut och sov nog 1 timme. Sen när jag vaknade och skulle stiga upp så gick det inte. Hade riktigt ont i ryggen !! Men till slut när Victor hjälpte mig så gick det. Jag har dock haft ryggvärk sen dess :/. Undra om det är på gång? Det känns som det i alla fall och dem på jobbet tyckte att min mage har sjunkit. Vi får väll se om det händer något snart. Om inte annat så ska jag till barnmorskan på Torsdag :). Nej nu har jag så ont i ryggen så jag vet inte vart jag ska bli av. . . 

Kommentarer
Postat av: jonna(Superhälten)

Stackare, hoppas de blir bättre!!!

2011-05-07 @ 09:29:01
Postat av: Sanna "Superhjälten"

Det känns bättre i dag, men brukar komma framåt kvällen.

2011-05-07 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0