Ny människa

Jag känner mig som en ny människa. Jag Victor, Leon och Felicia gick på marknad igår. Det kändes väldigt konstigt att gå utan den där tunga magen. Jag kände mig så lätt och snygg faktiskt hehe kommer i mina vanliga kläder igen och det känns riktigt bra. Jag köpte även mig ett par nya shorts och en tröja stl, s och xs .  :)

I dag kommer mamma, pappa, syrran, Olivia och brorsan hit. Dem har ju inte träffat lille Leon än. Så det ska bli riktigt roligt. Fast dem stannar bara över dan, här finns ju inte så många sov platser direkt, lite synd.

Som ni säkert märker så har jag inte så jätte mycket tid för bloggen längre!
Men jag ska försöka skriva så mycket jag kan :)

Mamma & Pappa älskar dig Leon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0