Min dag

I dag vaknade jag av Victors väckaklocka som ringde kl.06.00. När han hade åkt till jobbet så kunde jag senare somna om och sov till 08.30. Trodde jag skulle sova mycket längre nu när jag är ledig och allt. Men det gick inte. Jag gick upp och åt lite frukost framför datorn. Sen ringde jag några viktiga samtal. Sen hoppade jag in i duschen, klädde på mig och stack till Mia. Sen stack vi in till stan och träffade Felicia och tog en fika och gick lite i affärer. (Jag kom hem med något som vanligt). Men det va behövligt! Efter jag hade gått på stan med dom så åkte jag hem och strök bebiskläder. Jag har fortfarande inte strykit klart allt. Men jag får ta resten i morgon. Jag började bädda vaggan . . när jag senare upptäckte att täcket är för stort. Puuust !!! Innan hade jag inget lakan och nu har jag inget täcke som passar. Tur att man kollar upp sånt här i tid i alla fall. Det blir att åka och köpa ett täcke till vaggan i veckan.

Jag pratade med min syster på fb chatten innan och sa att jag höll på att bädda vaggan.
Då frågade min systerdotter om bebisen hade kommit.
haha gulligt att hon tror att den har kommit bara för jag bäddar vaggan^^ :)

Jobbet ringde mig innan och frågade om jag kan jobba 8-16 på Fredag.
Jag sa att jag kunde det, har ju tis ons tors på mig att vila ut.

I kväll är det min tv-kväll !!!
Först:
20.00 Mamma byter bo
Sen:
21.00 En unge i minuten

A det va allt jag hade att berätta för den här gången :)
Ha det gött igelkött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0